• 150 κιλά
    Χωρίς επέμβαση
    Χωρίς σκευάσματα, με φυσικό τρόπο!
    Διαβάστε την μαρτυρία
    95 κιλά
  • ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
    Περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας
    Περισσότεροι από 1.000 ευχαριστημένοι φίλοι
    Περισσότερα από 10.000 εξατομικευμένα διαιτολόγια
    Περισσότερα από 10.000.000gr χαμένα
  • ισορροπημένη διατροφή
    καθημερινά δημητριακά
    καθημερινά φρούτα και λαχανικά
    αρκετές φορές την εβδομάδα ψάρια
    άπαχο κρέας λίγες φορές την εβδομάδα
  • Ελάτε στο Σώμα υγιές
    Να αξιολογήσουμε
    τη διατροφική σας ανάγκη δωρεάν.
  • Online
    Τώρα για πρώτη φορά
    Το κέντρο μας προσφέρει διαδικτυακή
    εφαρμογή παρακολούθησης του διαιτολογίου σας
    και της πορείας της δίαιτάς σας.
    Desktop or Laptop
    Tablet or Phone
  • Χρήσιμα εργαλεία
    κάντε κλικ και υπολογίστε μόνοι σας...

10 λόγοι να δει κανείς ένα πτυχιούχο διαιτολόγο - διατροφολόγο


Απώλεια ή πρόσληψη βάρους,καρδιαγγειακα νοσήματα,προστασία παιδιού και υπερήλικα γονέα. Δείτε 10 λόγους για να επισκεφθείτε ένα πτυχιούχο διαιτολόγο.

H διατροφική αξία των γκότζι μπέρι: Oφέλη για την υγεία


Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το γκότζι μπέρι, το θαυματουργό φρούτο που αρχίζει να γίνεται όλο και πιο γνωστό στους διατροφικούς κύκλους.

O αναδραστικός κύκλος της σκέψης


O αναδραστικός κύκλος της σκέψης αποτελεί ένα μοντέλο που εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο συνδέονται οι σκέψεις με τα συναισθήματα και τις πράξεις μας.

Oι τροφές που βελτιώνουν τη διάθεση


Μάθετε ποιες τροφές πρέπει να βρίσκονται καθημερινά στο διαιτολόγιο σας ώστε να βρίσκεται η διάθεση και η καθημερινότητά σας στα ύψη!

Αγαπημένοι ξηροί καρποί: Τα Αμύγδαλα


H καλύτερη επιλογή για ένα υγιεινό και θρεπτικό σνακ που σας χορταίνει. Μάθετε όλες τις μαγικές ιδιότητες του αμυλδάλου!

Γλυκοπατάτες: Διατροφική αξία, οφέλη και κίνδυνοι


Ανακαλύψτε αυτό το σημαντικό και ενδιαφέρον λαχανικό, τα σπουδαία και σχεδόν άγνωστα οφέλη του και πειραματιστείτε στην κουζίνα σας!

Διατροφή για πρόληψη και αντιμετώπιση των αλλεργιών


Πείτε αντίο στις αλλεργίες που σας ταλαιπωρούν μέσω των τροφών που προσλαμβάνετε καθημερινά! Δείτε αναλυτικά τις λειτουργίες τους.

Διατροφή στην εφηβεία, ένα από τα σημαντικότερα στάδια


ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ;Συμβουλές και πως να τις εντάξετε στη διατροφή σας

Διατροφικές κατευθύνσεις για γαλάκτο- αυγο χορτοφάγους


Διατροφικές κατευθύνσεις για γαλάκτο- αυγο χορτοφάγους, συμβουλές και βήματα για ισορροπημένη διατροφή

Διατροφικό κουίζ για τα παιδιά


Πόσο σωστή είναι η διατροφή σου; Κάνε το τεστ και μάθε αν τρέφεσαι σωστά

Δυσπεψία: ένα από τα βασικότερα προβλήματα της πέψης


Μάθετε αναλύτικα τι είναι η δυσπεψία αλλά και πως μπορείτε να την καταπολεμήσετε!

Εξειδικευμένη Διατροφή για την ενίσχυση της γονιμότητας


Η διατροφή παίζει σπουδαίο ρόλο στην πιθανότητα σύλληψης. Μάθετε περισσότερα για να ενισχύσετε τις πιθανότητες.

Η αντικαρκινική δίαιτα : τροφές που καταπολεμούν τον καρκίνο


Δείτε πως μπορείτε να προστατευτείτε από τον καρκίνο μέσα από τις διατροφικές σας επιλογές. Τροφές με αντικαρκινική δράση.

Η δίαιτα DASH: Υγιεινή διατροφή για την μείωση της αρτηριακής πίεσης


Η δίαιτα DASH επικεντρώνεται στο σωστό μέγεθος μερίδας, την κατανάλωση ποικιλίας τροφών και στην πρόσληψη αρκετών θρεπτικών στοιχείων.

Η διατροφική αξία του καρπουζιού


Η διατροφική αξία του καρπουζιού: είναι τόσο οφέλιμο όσο και γευστικό; Μάθετε τα πάντα για το αγαπημένο καλοκαιρινό φρούτο

Η σωστή διατροφή για τους εργασιομανείς


Οδηγός διατροφής για όσους περνούν πολλές ώρες στη δουλειά

Καλοκαιρινά φρούτα και η θρεπτική τους αξία


Οι καλύτερες πηγές βιταμινών, φυτικών ινών και νερού είναι τα φρούτα, που μπορούν εύκολα να μπουν στη διατροφή μας! Επιλέξτε τα αγαπημένα σας!

Μήλο: Θρεπτική αξία και εναλλακτικοί τρόποι κατανάλωσης του


Δείτε εδώ και ανακαλύψτε την πλούσια θρεπτική αξία των μήλων, καθώς και τους εναλλακτικούς τρόπους κατανάλωσής τους.

Ξηροί καρποί: Η θρεπτική τροφή που αξίζει να έχουμε στη διατροφή μας


Μάθετε εδώ την τροφή, η οποία είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά!

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το πράσινο τσάι


To πράσινο τσάι είναι καλή πηγή βιταμινών και είναι γνωστό για τις ιδιότητές του στον ανθρώπινο οργανισμό. Μάθετε περισσότερα για αυτό το θαυματουργό βότανο.

Παίρνεις σωστά τις βιταμίνες σου;


Πολλές έρευνες ανατρέπουν τη χρησιμότητα των συμπληρωμάτων. Τι ισχύει τελικά;

Ποιά είναι η καλύτερη πολυβιταμίνη για την υγεία;


Ένα άρθρο με όλη την αλήθεια και τους μύθους για τις πολυβιταμίνες.

Ποιός είναι ο ρόλος του διαιτολόγου στις διατροφικές διαταραχές


Συνοπτικές πληροφορίες για τις διάφορες διαταραχές λήψης τροφής, και πως ο διαιτολόγος μπορεί να λειτουργήσει για να βοηθήσει σε μια αντίστοιχη περίπτωση

Τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα


Πως να προστατευθείτε από το κρυολόγημα που ταλαιπωρεί όλο τον κόσμο τους χειμερινούς μήνες μέσα από την σωστή και προσεγμένη διατροφή .

Χυμοί ή φρέσκα φρούτα;Τι να προτιμάμε;


Τι να επιλέξετε ανάμεσα στα φρέσκα φρούτα και στους φρέσκους ή όχι χυμούς και αν το ένα αντικαθιστά το άλλο. Μάθετε τα πάντα εδώ!