• 150 κιλά
    Χωρίς επέμβαση
    Χωρίς σκευάσματα, με φυσικό τρόπο!
    Διαβάστε την μαρτυρία
    90 κιλά
  • ισορροπημένη διατροφή
    καθημερινά δημητριακά
    καθημερινά φρούτα και λαχανικά
    αρκετές φορές την εβδομάδα ψάρια
    άπαχο κρέας λίγες φορές την εβδομάδα
  • Ελάτε στο Σώμα υγιές
    Να αξιολογήσουμε
    τη διατροφική σας ανάγκη δωρεάν.
  • Online
    Τώρα για πρώτη φορά
    Το κέντρο μας προσφέρει διαδικτυακή
    εφαρμογή παρακολούθησης του διαιτολογίου σας
    και της πορείας της δίαιτάς σας.
    Desktop or Laptop
    Tablet or Phone
  • Χρήσιμα εργαλεία
    κάντε κλικ και υπολογίστε μόνοι σας...

 Τα στάδια της ζωής

Εξειδικευμένη διατροφη για διάφορα στάδια ζωής

Οι διατροφικές ανάγκες του ατόμου διαμορφώνονται ανάλογα με την ηλικιακή περίοδο στην οποία βρίσκεται.

 

Η εξειδικευμένη διατροφική γνώση που έχουμε για κάθε ηλικιακό στάδιο ζωής μας επιτρέπει να μπορούμε να σχεδιάσουμε εξειδικευμένη διατροφή για:

 

-       Εγκυμονούσες και θηλάζουσες.

-       Γυναίκες στην εμμηνόπαυση.

-       Άτομα στην Τρίτη ηλικία.

-       Παιδιά και εφήβους.


 

Διατροφή για παιδιά και εφήβους

διατορφή και εφηβεία

 

Η παιδική παχυσαρκία στην χώρα μας έχει δυστυχώς πάρει διαστάσεις επιδημικές. Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, τα ελληνόπουλα είναι στην πρώτη πεντάδα με τα πιο παχύσαρκα παιδιά της Ευρώπης. Η παχυσαρκία των παιδιών και των εφήβων σχετίζεται αυξημένη πιθανότητα για καρδιαγγειακές παθήσεις, αυξημένη χοληστερίνη και τριγλυκερίδια  και παρουσία διαβήτη.

Στο Επιστημονικό Διαιτολογικό Κέντρο ‘Σώμα Υγιές’ σεβόμενοι τις ανάγκες ανάπτυξης των παιδιών και των εφήβων σχεδιάζουμε με μεγάλη προσοχή εξατομικευμένο διαιτολόγιο ρύθμισης βάρους. Με την κατάλληλη διατροφή τα παιδιά και οι έφηβοι μπορούν να έχουν:

1)    Μεγιστοποίηση του προσλαμβανόμενου ύψους.

2)    Σωστό βάρος για το ύψος τους.

3)    Καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο.

4)    Διαφύλαξη της υγείας: Φυσιολογικές τιμές σακχάρου, τριγλυκεριδίων και χοληστερίνης.

5)    Διατροφική εκπαίδευση σε σχέση με την σωστή διατροφή.

 

 Διατροφή για εγκυμονούσες και θηλάζουσες

 

διατροφή και εγκυμοσύνη

 

 διατροφή και θηλασμός


Η εγκυμοσύνη αποτελεί την πιο ξεχωριστή περίοδο στη ζωή της κάθε γυναίκας. Η σωστή έκβαση της έχει ως αποτέλεσμα την γέννηση ενός υγιούς βρέφους. Η κατάλληλη διατροφή παίζει σπουδαίο ρόλο  για την σωστή ανάπτυξη του βρέφους, αλλά και την αποφυγή επιπλοκών κύησης όπως η εκλαμψία και ο διαβήτης κύησης που βάζουν σε κίνδυνο την ζωή του εμβρύου.

Η κλινική διαιτολόγος – διατροφολόγος κ. Κάλλια Γιαννιτσοπούλου παρακολουθεί με υπευθυνότητα εγκύους από τον 1ο μήνα της κύησης προκειμένου να επιτευχθούν οι εξής στόχοι:

1)    Κατάλληλη αύξηση βάρους ανά τρίμηνο κύησης.

2)    Διατήρηση αιματοκρίτη σε σωστά επίπεδα κατά τη διάρκεια της κύησης.

3)    Σχεδιασμός κατάλληλου διαιτολογίου για την σωστή ανάπτυξη του εμβρύου.

4)    Μείωση κινδύνου εμφάνισης διαβήτη κύησης και εκλαμψίας.

Στο πρόγραμμα διατροφής που εφαρμόζεται για τις εγκύους η παρακολούθηση γίνεται σε μηνιαία βάση με ανάλογο διαιτολόγιο αλλά και ενημερωτικό υλικό σχετικά με τη διατροφή στην εγκυμοσύνη.

Μετά το πέρας της εγκυμοσύνης ακολουθεί η σπουδαία περίοδος του μητρικού θηλασμού. Το μητρικό γάλα συνιστά την πολυτιμότερη τροφή για το νεογνό, συμβάλλει στη δόμηση του ανοσοποιητικού συστήματος του βρέφους ενώ χτίζει το δεσμό μεταξύ μητέρας – βρέφους.

Για να είναι ποιοτικό το μητρικό γάλα και σε επαρκή ποσότητα και παράλληλα η γυναίκα να μπορέσει να ωφεληθεί από τον μητρικό θηλασμό ως προς την απώλεια βάρους, θα πρέπει η νέα μαμά να ακολουθήσει ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής.

Στο Επιστημονικό Διαιτολογικό Κέντρο ‘Σώμα Υγιές’ υπάρχει η δυνατότητα να σχεδιαστεί κατάλληλο διαιτολόγιο που θα επιτρέπει στην νέα μαμά να έχει σωστή σύσταση και επαρκή ποσότητα μητρικού γάλακτος, χάνοντας ταυτόχρονα τα κιλά που πήρε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

 


Διατροφή για γυναίκες στην εμμηνόπαυση

εμμηνοπαυση


 

Η εμμηνόπαυση συνιστά μια ευαίσθητη περίοδο για τις γυναίκες καθώς σηματοδοτεί τη λήξη της γόνιμης ζωής και την μείωση των οιστρογόνων. Στην εμμηνόπαυση παρατηρείται αύξηση των επιπέδων της χοληστερίνης, εμφάνιση του μεταβολικού συνδρόμου, αύξηση της εναπόθεσης λίπους στην περιοχή της κοιλιάς και μέση αύξηση βάρους γύρω στα 6 κιλά. Παράλληλα, υπάρχει ο κίνδυνος της οστεοπόρωσης και χρειάζεται έλεγχος οστικής πυκνότητας και κατάλληλη διατροφή για την προστασία των οστών.

Η μείωση του μεταβολισμού που σχετίζεται με την μείωση της μυϊκής μάζας στην περίοδο της εμμηνόπαυσης, οδηγεί τις γυναίκες σε αύξηση βάρους χωρίς να έχουν κάνει κάποια αλλαγή στις διατροφικές τους συνήθειες.

Για να μπορέσει μια γυναίκα να διατηρήσει το βάρος της στην εμμηνόπαυση θα πρέπει να εκπαιδευτεί διατροφικά και να αυξήσει την σωματική της δραστηριότητα.

Η  συνεργασία με το Σώμα Υγιές μπορεί να προσφέρει στη γυναίκα πολύτιμη γνώση για τη διαχείριση του βάρους στην εμμηνόπαυση. Πιο συγκεκριμένα στο Σώμα Υγιές παρέχονται οι εξής υπηρεσίες:

1)    Διατροφή για απώλεια βάρους στην εμμηνόπαυση

2)    Κατάλληλη διατροφή για ρύθμιση σακχάρου και λιπιδίων.

3)    Διατροφή για οστεοπόρωση.

 

Διατροφή για την τριτη ηλικία

τρίτη ηλικία

 

Στην 3η ηλικία παρατηρείται αυξημένη συχνότητα προβλημάτων υγείας (καρδιαγγειακά νοσήματα, διαβήτης, εντερική δυσλειτουργία, υπέρταση, νεφρική ανεπάρκεια) και αυξημένο ή σημαντικά χαμηλό βάρος.

Στόχος της διαιτολογικής παρακολούθησης σε άτομα της 3ης ηλικίας είναι η διατροφική διαχείριση των όποιων προβλημάτων υγείας υπάρχουν παράλληλα με τη διαχείριση του βάρους.

Συνήθεις δυσκολίες που παρατηρούνται και πρέπει να αντιμετωπιστούν είναι οι ακόλουθες:

1)    Άρνηση για σωστή ενυδάτωση: Τα άτομα της 3ης ηλικίας έχουν μειωμένη αίσθηση της δίψας.

2)    Έλλειψη θρεπτικών συστατικών: Ψευδάργυρος, B12, ασβέστιο και βιταμίνη D είναι κάποια θρεπτικά συστατικά που αρκετά συχνά δεν είναι σε σωστά επίπεδα.

3)    Σαρκοπενία και μειωμένος μεταβολισμός που επιβραδύνουν την απώλεια βάρους.

4)    Δυσκολία στην κίνηση που συχνά παρατηρείται σε άτομα της 3ης ηλικίας και κατά συνέπεια οδηγεί σε μειωμένες καύσεις.

Έχοντας την εμπειρία αλλά και την ευαισθησία στην προφορά διαιτολογικής βοήθειας σε άτομα της 3ης ηλικίας μπορούμε να ξεπεράσουμε τις συνήθεις δυσκολίες και να οδηγήσουμε το άτομο σε πιο σωστές διατροφικές συνήθειες, βελτιώνοντας την υγεία αλλά και το βάρος του.

Κατά τη διάρκεια της διαιτολογικής παρακολούθησης ατόμων 3ης ηλικίας γίνονται σωματικές μετρήσεις (προσδιορισμός βάρους, σωματικής σύστασης και οστικής μάζας) και δίνεται εξατομικευμένο διαιτολόγιο ανάλογα με τις ανάγκες του ατόμου.